دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

درب ورودی ویلایی

با ما در تماس باشید در رابطه با مشاوره با کارشناسان مجرب حفاظ های آهنی

درب ورودی ویلایی

۱۶ بازديد

درب ورودی ویلایی لوکس

قطعا اولین بخشی که میهمانان یا افراد خانواده از ویلای شما خواهند دید و به خاطر می سیارند درب ویلای شما خواهد بود. طرح درب ویلای شما میتواند نشان گر سبک زندگی و ایده های شما باشد. می‌خواهید ثروتمند به نظر برسید یا این که به میهمانان بگویید که شما فردی میهمان پذیر هستید، طراحی درب ویلا این موارد را به شما ارتباط میدهد. بیشتر ویلاها و طراحان ویلا ها با هر نوع طرز فکری تمایل دارند که یک درب ویلایی لوکس داشته باشند. فرقی هم نخواهد کرد که شما طرح ویلای خود را مدرن یا کلاسیک ساخته باشید،تقریبا بیشتر افراد سعی میکنند که یک درب ویلایی لوکس داشته باشند. 

قیمت درب ویلایی مدرن

بسیاری از افراد تصور میکنند که قیمت درب ورودی ویلایی لوکس با توجه به نام آن بسیار بالا تر از سایر درب های ویلایی است، در حالی که الزاما این طور نیست قیمت درب ویلایی بستگی به شکل و طرح، مواد اولیه و کارخانه تولید کننده دارد. گروه تولیدی حفاظ سازه در طی چند سال گذشته توانسته است تا مجموعه ای از بهترین درب های ویلایی را با قیمت های مناسب و کیفیت به سبد محصولات خود اضافه کرد تا همه خریداران بتوانند از درب لوکس ویلایی بهره مند شوند. مجموعه تخصصی حفاظ سازه  با بکار گیری از پرسنل کار آزموده و متخصص طراح های جدیدی از انواع درب را تولید و تحویل خریداران نموده است. بسیاری از درب های ویلایی جدید برای اولین بار در مجموعه ما طراحی و تولید شده است . قیمت درب ویلایی لوکس شامل یک درب پارکینگ استاندارد و یک درب نفر رو لوکس را میتوانید کامل با رنگ الکترو استاتیک با مبلغی حدود 47 تا 50 ملیون تومان خریداری نمایید. قیمت درب فرفورژه نیز همانند سایر درب های لوکس ویلایی مشخص است.

قیمت درب ورودی پارکینگ و ویلایی آهنی

درب حیاط ساده و شیک و انواع درب فلزی از جمله درب ویلایی سلطنتی و ساخت انواع درب فرفورژه طرح دار با قیمت مناسب اولین چیزی است که هنگام ورود به جایی با آن برخورد خواهید کرد. بنابراین از اهمیت زیادی برخوردار است. و امروزه توجه ویژه ای به آن می شود. مشتریان بسیار زیادی برای خرید درب حیاط با مدل ها و طرح های بی نظیر و هنرمندانه به جهت زیباسازی نمای بیرونی ساختمان ویلایی یا باغ و ویلای شخصی خویش توجه می کند تا ارزش آن را دوچندان کنند.

 

منبع : خبرگزاری آفتاب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.